dinsdag 15 mei 2012

250 euro in 1 dag verdienen??





250 eu verdienen en je baas ontslaan?

250 euro per dag verdienen, en je baas ontslaan?
Ontdek hoe jij zonder technische kennis met 100 simpele "mini-sites" een extra inkomen van €7500,- per maand binnen. 
vele zijn jouw al voor geweest. Het is gratis om toegang en gratis tips te verkrijgen!! Enigste wat het je kost is tijd! 
 
Mijn ervaringen



Op de site van internet geheimen wordt je overdonderd met informatie en mooie praatjes. Een cursus van €67,- gaat jou een passief inkomen van €7500,- opleveren.
Mijn gedachte was gelijk: Yeah right!
Maar achter af ga je met mond vol tanden zitten als jij jouw eerste geld verdient!!

Geheim 1: Ik moet zeker na de betaling nog veel meer dingen aanschaffen om succesvol te worden?

NEE!!

Onzin, deze €67,- is het bedrag. Hierna hoef je alleen €9,- te betalen voor een domein(jouw site naam) wat je aanschaft. Maar hier heeft JP natuurlijk geen belang bij en ook geen invloed op. Het is dus een zeer goedkope cursus als je het vergelijkt met andere cursussen.

Geheim 2: Is het wel veilig?

JA!!

Dit is 100% veilig, ik had ook zo mijn twijfels… heb flink wat fora afgezocht en heb uiteindelijk besloten het te doen, en een gokje te wagen.
(Achteraf een goede keuze geweest.)
Je krijgt direct toegang tot alle instructies en filmpjes en je kunt letterlijk alles na doen! Je hoeft eigenlijk maar 1 ding zelf te doen… Dat is de creatieve kant van je brein laten werken, de rest kan zo goed als uit omdat het nagenoeg Kopieren en Plakken is.
Sterker nog… je krijgt zelfs garantie. Na 30 dagen niet tevreden? GELD TERUG?
Ja! Geld terug ja…
Om het allemaal nog eens te bewijzen dat dit een veilige stap is… Het bedrijf Infocaremedia is aangemeld bij de KvK en dus altijd traceerbaar en vertrouwelijk.

Geheim 3: Hoe snel verdien je geld?


Hier draait het uiteindelijk om… GELD VERDIENEN!
Daarom vertel ik jou al mijn internet geheimen ervaring.
Mijn persoonlijke ervaring is geduld. Nadat ik mijn eerste site had opgebouwd had ik nog geen inkomsten… waarom niet? Ik had nog geen bezoekers. Nadat ik verder ging in de modules kreeg ik plots bezoekers!
Hoe kwam ik aan deze bezoekers? SEO(search engine optimization)
Huh? Wat is dat?
Ja ik zie je al denken… Dat is een hele reeks modules die je toe gaat passen op je site zodat jij hoog komt te staan in zoek machines als Google, Yahoo enz.
Dit zorgt ervoor dat jij bezoekers genereert en dat deze jou geld op gaan leveren.
Dit begon bij mij tijdens mijn 4de module van SEO(elke module kost gemiddeld 10 minuten).

Nu kan jij nagaan hoe snel dit gaat!!!

Bij mij had ik binnen 2 weken mijn eerste centen en mijn investering terug verdiend. Ik heb zelfs ervaring gelezen van mensen die het terug hadden verdiend in 1 week!?!?!!!!

Klik hier op om direct toegang te krijgen tot Internetgeheimen!! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten